فناوری

جدول زمانی عرضه HyperOS 2.0 شیائومی، ویژگی‌های جدید و نکات دیگر: انتظار چه چیزی

جدول زمانی عرضه HyperOS 2.0 شیائومی، ویژگی‌های جدید و نکات دیگر: انتظار چه چیزی

شیائومی سال گذشته HyperOS را راه اندازی کرد و جایگزین MIUI شد و هدف آن یکپارچه سازی تمامی گوشی های زیرمجموعه تحت یک سیستم عامل واحد بود. مدت کوتاهی پس از انتشار، برندهای فرعی شیائومی، Redmi و POCO، شروع به استفاده از HyperOS برای سری گوشی‌های هوشمند خود کردند. به نظر می رسد این شرکت در حال حاضر روی HyperOS 2.0 با بهبودها و ویژگی های جدید نسبت به نسخه قبلی کار می کند. بیایید نگاهی به همه چیزهایی که تاکنون در مورد HyperOS 2.0 می‌دانیم بیندازیم.

خط زمانی انتشار Xiaomi HyperOS 2.0 (شایعه شده)

Hyper OS 2.0 در حال حاضر در چین بر روی Xiaomi 14 و 14 Pro آزمایش می شود. این آزمایش‌ها هرگونه نگرانی جدی را قبل از شروع عرضه عمومی برطرف می‌کند. از آنجایی که Xiaomi HyperOS را در اکتبر سال گذشته معرفی کرد، انتظار می‌رود نسخه بعدی در اکتبر سال جاری همراه با سری Xiaomi 15 عرضه شود.

از نظر عرضه، انتظار می رود این به روز رسانی در ابتدا برای گوشی های پرچمدار سال گذشته شیائومی، ردمی و پوکو در دسترس باشد. انتظار می رود عرضه گسترده HyperOS 2.0 برای دستگاه های میان رده و ارزان قیمت در سال 2025 آغاز شود، اگرچه تاریخ خاصی وجود ندارد. 

Xiaomi HyperOS 2.0: انتظار چه چیزی

Xiaomi HyperOS 2.0

طبق گزارش Fixed Focus Digital در Weibo (از طریق)، Xiaomi Hyper OS 2.0 بهینه سازی شروع سرد، رفع مشکلات اشتباه قفل صفحه نمایش، مشکلات وصله با Android Auto، و ویژگی های جدیدی را با چندین تغییر رابط کاربری ارائه می دهد. انتظارات ما از HyperOS 2.0 این است:

  • ویژگی جدید Super Wallpapers
  • موتور انیمیشن بهبودیافته برای انیمیشن‌های روان‌تر
  • دوره‌ی رابط کاربری بازطراحی‌شده
  • HyperMind 2.0 برای جابه‌جایی بین تعادل و عمر باتری
  • اعلان‌های گروهی اگر از یک منبع هستند < /span>
  • مرکز کنترل اصلاح‌شده
  • پیام‌های شخصی‌شده در همیشه در صفحه نمایش
  • اسکن دوربین برای یافتن دوربین های مخفی

این تنها چیزی است که در مورد HyperOS 2.0 شیائومی می دانیم تا کنون انتظار داریم در روزهای آینده بیشتر در مورد آن بدانیم، پس با ما همراه باشید. 

<پانویس>

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا